FAQs

Keep scrolling! Keep scrolling!

Vi agerar som en partner, och drivs av att skapa framgång för våra kunder genom att bidra med nya perspektiv och verklig spetskompetens. Vi tror också på att förenkla alla våra projekt och göra företag mer flexibla och smidiga. Om du inte är nöjd inom 4 veckor behöver du inte betala. Vi använder också ett equity-koncept där vi kan tar betalt i equity istället för pengar

Vi har tillhandahållit våra tjänster sedan 2008

Vi har som mål är att bygga och upprätthålla ett starkt förtroende, vilket för oss A och O . Här kan du läsa om rekommendationer från andra kunder; (have a hyperlink to the case-studies tab)

Vi strävar efter att kontinuerligt förbättra all kunskap, produktivitet och förmåga hos våra anställda. Utbildningar, certifieringar, program och kundbesök förekommer därför regelbundet.

Vi skapar förståelse av kundens krav genom ständig och kontinuerlig kommunikation med de kanaler kunden föredrar. Kunden hålls oupphörligen informerad om vad som händer med projektet och var det befinner sig i processen, och kunden kan närsomhelst komma med sin input. Detta gör att vi kontrollerat står klara inom den angivna tidsramen.

Att skala ett team med 1/3/5 utvecklare kan ta från 4 till 6 veckor beroende på antalet utvecklare som ska adderas till teamet. Om klienten anser att det är nödvändigt att skala upp, så uppmuntrar vi till att kommunicera detta löpande.

All kommunikation med klienter sker genom dedikerade kommunikationskanaler och företagsmässig e-post, som skyddar affärsdata med Transport Layer Security (TLS) och Secure Real-time Transport Protocol (SRTP). Vi arbetar även med andra kommunikationsverktyg som inkluderar: Jira, Teams, Slack, Skype, Zoom, Teamgantt, kommunikationsplanen, Statusmöten och Trello. Våra kunder får även komma med egna önskemål innan start, och vi gör vårt bästa för att vara flexibla.

Analyser från vår erfarenhet av att arbeta med internationella kunder visar att vi aldrig har haft några problem med skillnader i tidszoner. Vi arbetar i europeiska och asiatiska tidszoner (90 % av vår kundkrets är från Europa), och vi arbetar 12 timmar om dagen. Om en kund begär en specifik tid, anpassar vi dock vårt team därefter.

Att lägga ut tjänster på underleverantörer riskerar skapa ekonomiska hål. Som ett resultat av detta föredrar vi att inte arbeta med underentreprenader, annat än om vi verkligen behöver hämta expertis som ligger utanför våra ordinarie ramar.

Klienten har exklusivt ägande till alla immateriella rättigheter efter projektet, och därmed även till koden.

Ja, om det behövs. Vi tillhandahåller teknisk dokumentation som inkluderar projektets vägplan, kod och metoder.

Enligt vår uppskattning skulle 100%, dvs samtliga kunder vi arbetat med, rekommendera oss, och det starkt. Vi ger gärna kontaktuppgifter till tidigare kunder för referenstagning.