Online Beställnings System
- Kategori Utveckling
- Teknologi React JS
- Start Datum 23 Januari 2021
- Lämna över 5 Mars 2021
- default
Limousinebilstjänsters onlinesystem för beställning
Ett stort limousineföretag baserat i USA. Denna kund erbjuder lyxig körning med privatchaufför på hyresbasis. Innan Digital Dividend blev involverat hanterade kunden endast bokningar manuellt via telefonsamtal, e-post och sociala nätverk. Den konkurrensmässiga nackdelen rättades till när vårt team skapade försäljnings- och hanteringslösningar för webb- och mobilapplikationer.
TEKNOLOGIVAL
UTMANINGEN
Automatisera försäljningsorder för att bättre anpassa dem till kundernas förväntningar
Underlätta bättre kommunikation med kunderna för att öka förtroendet
Minska behovet av telefon och e-post för att minska omkostnaderna
Utöka alternativen för att underlätta olika takt i införandet av teknik bland kunderna
Tillhandahålla bättre rapporteringsfunktioner
LÖSNINGSIMPLEMENTATION
Digital Dividend designade och utvecklade webb- och mobilapplikationer med två tydliga faser.
FASS 1: Vi tillhandahöll en webbapplikation för att hantera kundbeställningar. Vi skapade också funktionerna för orderhantering i denna fas och exponerade förmågorna i en administratörspanel. Beställningar görs i en responsiv webbapplikation.
FASS 2: En modell på begäran underlättar limousinebokningar via mobilapplikationer som fungerar lika bra på Android som på iOS. Mobilapplikationen består av en kundapplikation och en förarhandledning. Kunden bokar en lyxbil. Föraren accepterar bokningar och både kund och förare spåras i Google Maps API:er. Kunden använder sedan färden under önskade timmar, och vid avslut dras kostnaderna från kundens konto. Digital Dividend implementerade betalningsportar (Authorize.net, Paypal och stripe). Implementering av anpassade rapporter är tillgänglig för kunden på begäran.